Ես կարծում եմ , որ պետք է պայքարել ամեն օր ու ոչ միայն քաղաքական պահանջներ առաջ քաշել, պետք է պայքարել ամեն մի կատարվող անարդարության դեմ, պետք է բացել հատուկ գրասենյակներ, լսել մարդկանց ու պայքարել ամեն մարդու համար, որովհետև անհատ քաղաքացին չի կարող միայնակ պաշտպանել իր իրավունքները, այս դեպքում ՇարԺմանը հավատացողների թիվը անկասկած կմեծանա, գուցե ասածս անհավանական է թվում, ստեղծել պետություն պետության մեջ, բայց թերթերի ու մի քանի գրասենյակների միջոցով հնարավոր է հասնել մեր Ժողովրդի ավելի մեծ մասի վստահությանը, դա կլինի հիվանդանոցներում , դա կլինի ոստիկանությունում, դա կլինի զինված ուԺերում , բոլոր այն կառույցներում, որտեղ Ժողովուրդը շփվում է պետության հետ:
off topic, site-i adminin a ughghvats xosqs, Levoni 1990-i mi qani eluytner kardalu hamar password e pahanjvum, hnaravor e ardyoq da shtkes, kam el matnanshes vonc kareli e register linel. mersi
Շնորհակալություն me Լինքերը ուղված են: Վրիպակ էր: Կայքի առաջին էջերից են: Հիշեցի առաջին օրերը երբ օր ու գիշեր աշխատում էինք կայքի ստեղծման վրա:
anonymous 11/7/08 10:08 Այս դեպքում ուղերձը հատված է Նիկոլի հեղինակած բանաստեղծությունից, որը վերածվել է երգի այն կարելի է լսել և կարդալ այստեղ (http://payqar.org/dzon_hima.htm)
Լիովին համաձայն եմ կարծում եմ Լևոն Տեր-Պետրոսյանի Համաժողովրդական Կոնգրեսի կամ ստվերային կառավարության (shadow government) ստեղծման առաջարկը մտնում է նույն տրամաբանության մեջ: Ստվերային կառավարություն կա օրինակ Մեծ Բրիտանիայում: Կարծում եմ դրա արագ կյանքի կոչման ուշացումը կապված է քաղբանտարկյալների և ընդհատակ անցածների պատճառով: Այնուամենայնիվ իր հունիսի 4-ի ելույթում Լևոն Տեր-Պետրոսյանը խոսեց դրա մասին:
erb uzum eq vorev e harci ptasxan@ stanal urishneric,inqd qez harcru 1.ba Sarixamish@,ba Kars@ 2.es vonc exav e Ay senc el linum e , erb ishxanavot@ agah ev angraget e linum: 3.ba hoktemberi 27-@ vonc exav 4.ba marti 1-@ wnc exav Ay senc el linum e , erb ishxanavot@ agah ev angraget e linum: De uremn payqar,payqar, michev verchin aylandaky ch@patjvi u joxovrdi aradj mexa ch@ ga
Ստվերային կառավարությունը կոչվում է ստվերային ոչ նրա համար, որ գրնվում է ստվերում այլ նրա համար, որ ստվերի պես կրնկակոխ հետևում է կառավարության քայլերը: Ստվերային կառավարությունը ներկայացնում է ընդիմությունը: Նրա բուն նպատակն է վերահսկել կառավարության քայլերը որինակ ստվերային վարչապետը վերահսկում է վարչապետին և այլն: Ստվերային կառավարությունը ոնի նաև մի այլ նպատակ- դա այն , որ ընտրողը արդեն գիտի գալիք կառավարության կազմը երբ ընդիմություն հաղթում է ընտրություններում:
Օրինակ Մեծ Բրիտանիայի դեպքում Կոնսերվատիվների հաղթանակի դեպքում Քամերոնը (ստվերային վարչապետը) կդառնա վարչապետ: Ավելին կարելի է կարդալ http://en.wikipedia.org/wiki/Shadow_government (անգլերեն):
hike Շնորհակալություն, հասկացա, թե ինչի մասին է խոսքը:
anonymous 11/7/08 13:47
Երբ ուզում եք որեւէ հարցի պատասխանը ստանաք, նախ իմացեք, որ «հոկտեմբերի 27»-ից եւ «մարտի 1»-ից առաջ եւս եղել են քաղաքական սպանություններ եւ ձեռբակալություններ: Եթե ուզում եք ճշմարտությանը հասնեք, պետք է ճշմարիտ լինեք մինչեւ վերջ: Հակառակ դեպքում՝ նույն փակ ճանապարհը կստանանք, որով քայլում ենք արդեն 17 տարի:
10 comments:
Ես կարծում եմ , որ պետք է պայքարել ամեն օր ու ոչ միայն քաղաքական պահանջներ առաջ քաշել, պետք է պայքարել ամեն մի կատարվող անարդարության դեմ, պետք է բացել հատուկ գրասենյակներ, լսել մարդկանց ու պայքարել ամեն մարդու համար, որովհետև անհատ քաղաքացին չի կարող միայնակ պաշտպանել իր իրավունքները, այս դեպքում ՇարԺմանը հավատացողների թիվը անկասկած կմեծանա, գուցե ասածս անհավանական է թվում, ստեղծել պետություն պետության մեջ, բայց թերթերի ու մի քանի գրասենյակների միջոցով հնարավոր է հասնել մեր Ժողովրդի ավելի մեծ մասի վստահությանը, դա կլինի հիվանդանոցներում , դա կլինի ոստիկանությունում, դա կլինի զինված ուԺերում , բոլոր այն կառույցներում, որտեղ Ժողովուրդը շփվում է պետության հետ:
off topic, site-i adminin a ughghvats xosqs, Levoni 1990-i mi qani eluytner kardalu hamar password e pahanjvum, hnaravor e ardyoq da shtkes, kam el matnanshes vonc kareli e register linel.
mersi
Ժողովուրդ, էս Նիկոլ Փաշինյանը խելքը գլխին մարդա ?? Եթե այո, ապա ինչու՞ է միշտ այսպիսի պրիմիտիվ բաներ գրում: Թե՞ կարդացողին է պրիմիտիվի տեղ դնում:
Շնորհակալություն me
Լինքերը ուղված են: Վրիպակ էր: Կայքի առաջին էջերից են: Հիշեցի առաջին օրերը երբ օր ու գիշեր աշխատում էինք կայքի ստեղծման վրա:
anonymous 11/7/08 10:08
Այս դեպքում ուղերձը հատված է Նիկոլի հեղինակած բանաստեղծությունից, որը վերածվել է երգի այն կարելի է լսել և կարդալ
այստեղ (http://payqar.org/dzon_hima.htm)
Իսկ ընդհանուր առմամբ կոչերը լինում են կարճ:
anonymous 11/7/08 02:31
Լիովին համաձայն եմ կարծում եմ Լևոն Տեր-Պետրոսյանի Համաժողովրդական Կոնգրեսի կամ ստվերային կառավարության (shadow government) ստեղծման առաջարկը մտնում է նույն տրամաբանության մեջ:
Ստվերային կառավարություն կա օրինակ Մեծ Բրիտանիայում:
Կարծում եմ դրա արագ կյանքի կոչման ուշացումը կապված է քաղբանտարկյալների և ընդհատակ անցածների պատճառով:
Այնուամենայնիվ իր հունիսի 4-ի ելույթում Լևոն Տեր-Պետրոսյանը խոսեց դրա մասին:
haik 11/7/08 11:42
Իսկ ի՞նչ նպատակ ունի կամ ինչի՞ դեմ է պայքարում ւտվերային կառավարությունը Մեծ Բրիտանիայում:
erb uzum eq vorev e harci ptasxan@ stanal urishneric,inqd qez harcru
1.ba Sarixamish@,ba Kars@
2.es vonc exav e
Ay senc el linum e , erb ishxanavot@ agah ev angraget e linum:
3.ba hoktemberi 27-@ vonc exav
4.ba marti 1-@ wnc exav
Ay senc el linum e , erb ishxanavot@ agah ev angraget e linum:
De uremn payqar,payqar, michev verchin aylandaky ch@patjvi u joxovrdi aradj mexa ch@ ga
Ստվերային կառավարությունը կոչվում է ստվերային ոչ նրա համար, որ գրնվում է ստվերում այլ նրա համար, որ ստվերի պես կրնկակոխ հետևում է կառավարության քայլերը:
Ստվերային կառավարությունը ներկայացնում է ընդիմությունը: Նրա բուն նպատակն է վերահսկել կառավարության քայլերը որինակ ստվերային վարչապետը վերահսկում է վարչապետին և այլն: Ստվերային կառավարությունը ոնի նաև մի այլ նպատակ- դա այն , որ ընտրողը արդեն գիտի գալիք կառավարության կազմը երբ ընդիմություն հաղթում է ընտրություններում:
Օրինակ Մեծ Բրիտանիայի դեպքում Կոնսերվատիվների հաղթանակի դեպքում Քամերոնը (ստվերային վարչապետը) կդառնա վարչապետ:
Ավելին կարելի է կարդալ http://en.wikipedia.org/wiki/Shadow_government (անգլերեն):
hike
Շնորհակալություն, հասկացա, թե ինչի մասին է խոսքը:
anonymous 11/7/08 13:47
Երբ ուզում եք որեւէ հարցի պատասխանը ստանաք, նախ իմացեք, որ «հոկտեմբերի 27»-ից եւ «մարտի 1»-ից առաջ եւս եղել են քաղաքական սպանություններ եւ ձեռբակալություններ: Եթե ուզում եք ճշմարտությանը հասնեք, պետք է ճշմարիտ լինեք մինչեւ վերջ: Հակառակ դեպքում՝ նույն փակ ճանապարհը կստանանք, որով քայլում ենք արդեն 17 տարի:
hayk, thanks.
Post a Comment